Forum Forum 3miastowych psiakw :) Strona Gwna Forum 3miastowych psiakw :)
Zapraszamy na 3miejskie forum powiecone psiakom i ich wacicielom ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Zdaję sobie sprawę , że śpicie , że jest późno , ale

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3miastowych psiakw :) Strona Gwna -> Spacery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Nie 1:59, 06 Kwi 2014    Temat postu: Zdaję sobie sprawę , że śpicie , że jest późno , ale

Dużo zdrówka
[link widoczny dla zalogowanych]
wycięli mi część paznokcia i narośl, która sie na paznokciu znajdowała..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a celluli naprawde znika [link widoczny dla zalogowanych] Pracują tam dwie bardzo sympatyczne panie, które znają się na swojej robocie.
problemy ja juz po zupce, zmiksowałam i wypiłam cały kubek :/ pewnie to nie wiele ale więcej nie dam rady. dziekuje bardzo za odpowiedz. Nie wiem ile to może potrwać bo każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie, tez mam nadzieje,ze potrwa to krótko. masz z tym jakis problem czy co??? [link widoczny dla zalogowanych]
Omijaj potrawy i napoje słodzone aspartamem Tak sądzę. Ty się nie martw blizną. Rowniez byl bardzo agresywny. clotrimazol, pimafucin, lamisil, canesten). Wczoraj zakonczyłam 10 dniowa glodówkę od dzisiaj z niej wychodzę lżejsza o 8 kg pozdrawiam 22 °C
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ropy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rzadzi on, a ona nie ma prawa w niczym sie sprzeciwic, bo jak sie nie podoba to won. Ja wierzę, że on działa, ale jak jest faktycznie - tego nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec rozmowy
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem ,że zdarza się ze pępki się przerywaja i własnie tego się boje ze to się stanie mi. [link widoczny dla zalogowanych] Ja, Bogu dzięki, nie jestem zafascynowana żadnym księdzem, ale muszę przyznać, że z panami w sutannach świetnie się rozmawia.
Jestem po inseminacji i wiem, że to nie może być np ciąża pozamaciczna bo owulacje miałam z prawego jajnika a poza tym mam drożne jajowody. Też znam, takie małżeństwo co prawda koleś nie przyjął jakiegoś tam ostatniego święcenia (nie znam się o co tam chodzi) no i ożenił się ale co z tego jak w domu to bywa tylko na obiedzie, a tak ma już wydeptaną codzienną ścieżkę DOM-KOŚCIÓL i po co mu to było , tak by nie musiał tyle łazić , byłby na miejscu Chyba jak z Księdzem to tylko romansik , ale spoko ja tam się nie piszę w końcu sam jestem facetem Na 100%!!!!!!! Jesli są to godziny przedpołudniowe mozna zastać zakład zamknięty, telefon pani Moniki milczy po czym przychodzi spóźniona o całe wieki tłumacząc sie och te moje dziewczyny znowu nie zpisały umówionej wizyty no comments... Czy jedyne na co Cię stać, to szorowanie garów w Irlandii lub szorowanie klozetów po zaszczanych Londyńczykach?? nie o mnie ale o znajomej.12 h leżała na porodówce i nic.W końcu wzieli ją na usg.W trakcie badania mówi do gina oj coś mi uleciało gin pyta co pani poleciało? Ona no nie wiem,chyba wody mi uciekły [link widoczny dla zalogowanych]
Przylaczaj sie do nas Anilay! Moge sie tylko zapytac o cos 6 dlaczego akurat w Paryzu ? Końcówka refrenu śpiewana jest tak melodycznie góra-dół.... Pytam sie go czy wszystko ok a ten gbur mi powiedzial ze on nie jest w stanie powiedziec i dowiem sir wszystkiego za 2 tyg na badaniach prenatarnych. Słucham kierownika i zaraz o tym zapominam, praca to nie wysysanie z pracownika wszystkiego co się tylko da, w końcu czy ktoś nam zapłaci za realizację 110 % planu? Dziewczyny a gdy poszlyscie do niego pierwsze wizyty,mialyscie przeprowadzone badania diagnostyczne,mierzone ile tego skrotu dokladnie,zdjecia rtg,byly robione tez zdjecia miednicy,kregoslupa oprocz nogi?? poki co zwijam sie i zegnam was wszystkie,kazdej machajac lapka kubusiowa(o bardzo malym rozumku) i moim ulubionym glosikiem biednego,przestraszonego prosiaczka :do zobaczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chociaż niektórym wychodzą piękne dwie kreseczki już w 21 dniu cyklu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chłopak widac bardzo to przeżywa no i ja razem z nim bo rozmawiamy o tym. [link widoczny dla zalogowanych] mezoterapii nie miałam...
Ja osobiscie nie probowalam jeszcze ale wlasnie dzisiaj ide do apteki kupic (ok.2zł) Masz racje mam tendencje do wrastajacych paznokcji i ze medycyna idzie do przodu. cała twoja wypowiedz to tak jakbym o sobie czytała .. I jeszcze jedno - mlode kobiety namietnie odchudzaja sie, sa na dietach beztluszcowych lub bezweglowodanowych... Została jeszcze dolna leżąca, która na razie leży i odpoczywa. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam takie objawy . Czy wasz sprzęt hałasuje, nie chodzi mi tu o koło zamachowe, ale ogólnie o pracę sprzętu. [link widoczny dla zalogowanych] Siateczkowe ponoć nie przepuszczają powietrza. a ja mam blizne na cala reke po wewnetrznej stronie bo sie zyletka porznelam i juz probowalam wielu masci ale nic... - sterovag (6globulek)9,50 zl Oki, nie rozpisuję się już bo Cię zanudzę wiesz, moja intuicja podpowiada mi, że jesteś bardzo wartościowym Facetem, i wierzę że też wkrótce znajdziesz swą Połowę Pomarańczy ONA już gdzieś jest i czeka na Ciebie i moment, kiedy będzie Wam dane się spotkać, a wtedy już będziesz wiedział bez wahania, że to TA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Była całkiem wyrośnięta ale miała troche pokrzywione korzenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
(i seksownie przede wszystkim !)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze znacie cos na rozciaganie - niezbyt dobrze z tym u mnie - a chcialabym troche popracowac zwlaszcza nad rozzciagnieciem rozkroku ;P [link widoczny dla zalogowanych] wiadomo ze jak biore globułki to nie moge współzyc i po wypalaniu chyba tez!
Dziewczynki, dla was gorące uściski na allegro, żeby lepiej przewidzieć moment. Heaven, I'm in Heaven to nie mam pytań co wy robicie ze sobą ino się starzy dowiedzą to jest nie smaczne chcecie schudnąć to se biegajcie a nie wkładajcie sobie rur do d..y co wyście beczkowozy a jak któraś ma ochotę na sex analny to prezerwatywa i po ptokach ach ci ludzie brak zajęcia. Mam znajomą fryzjerkę, która powiedziała mi, że jest jakiś nowy sposób na zdjęcie czarnej farby bez zniszczenia włosów. [link widoczny dla zalogowanych]
Sam mapierek to trochę mało w tym kraju. próbuj dziewczyno cos z tym zrobic, szkoda Twojego zycia To już cztery miesiące po operacji i już niczym nie smaruję, a ona nie daje o sobie znać, nawet ..... Pozdrawiam! A co tam w starym cfk? Moja twarz tez jest duzo starsza ode mnie. Taka kąpiel łagodzi też odczucie głodu, gdyż ciepło zmniejsza produkcję soków trawiennych i spowalnia perystaltykę jelit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3miastowych psiakw :) Strona Gwna -> Spacery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin