Forum Forum 3miastowych psiakˇw :) Strona G│ˇwna Forum 3miastowych psiakˇw :)
Zapraszamy na 3miejskie forum poÂwiecone psiakom i ich w│aÂcicielom ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Jesli na lydce z przodu to rzeczywiscie moze byc ciezko ja u

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3miastowych psiakˇw :) Strona G│ˇwna -> Spacery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 1:34, 09 Kwi 2014    Temat postu: Jesli na lydce z przodu to rzeczywiscie moze byc ciezko ja u

A gdzie chcesz lecie─ç ??
[link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanko apropo internetu za granica.. Zatem przesłanie tej barwy to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie s─ů koszty nauki?
Dzisiaj mam samo ciasto na stole i ani kawa┼éka nie zjad┼éam, w og├│le mnie nie ci─ůgnie.
[link widoczny dla zalogowanych]

>no sory ,ale g┼éupich nie siej─ů,to tak jakby 20 latka wygl─ůda┼éa na 5 latke> [link widoczny dla zalogowanych] Seler korzeniowy moze byc jedzony w sladowych ilosciach.
ale nawet YORK'a za 1200 z┼é to dostaniesz z maualnym ustawianiem obci─ů┼╝enia a nie z komputerem -3 razy dziennie po myciu smarowalam tribioticiem Witam A jak Ci si─Ö podoba w Veronie? Nie musz─Ö ci niczego wmawia─ç bo szkoda s┼é├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
w hairxtend wszystkie kursy s─ů teraz w promocji w ramach Letniej Akademi. Wlasciwie wlasnie wrocilam z \przechadzki\ duzo tego ale niektore utwory poprostu sa tak piekne, ze nie mozna ich w zaden sposob pominac [link widoczny dla zalogowanych] USTA PO POWIEKSZENIU , co sadzi pani o swoich bylych szefach (bardzo podchwytliwe, bo trzeba mowic dobrze , nawet jest byly szef byl idiota)... Emalia 60 Seconds Vinyl Shine, Rimmel, ok 6 z┼é )
[link widoczny dla zalogowanych]
Przygotowanie niezb─Ödnych akcesori├│w:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadziej─Ö ze nie b─Öd─Ö mie─ç ochoty na papierosy, ┼╝e zmieni si─Ö smak i nie bed─ů mi tak smakowa─ç s┼éodycze, ┼╝e kilka kilogram├│w uda mi si─Ö jednak schudn─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
W tej chwilistawiam na ─çwiczenia rozciagaj─ůce. mozesz chodzic na spacery bardzo rano, kiedy nie ma ludzi, ubierze sie cieplo by sie spocic (jak sie czloiwek poci - spala tluszcz i kalorie) moze i nie widzisz zadnych zmian ale trzeba na to czasu.
istnieje natomiast imie Nikol, a Nikola to z koniecznossci polskiego prawa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukuje dobrej kosmetyczki z Rzeszowa,ktore zrobila by mi paznokcie zelowe. [link widoczny dla zalogowanych] Popieram Mistrza.
Zm─Öczeni, siadamy najcz─Ö┼Ťciej wygodnie przed telewizorem, bo przecie┼╝ od ┼╝ycia te┼╝ nam si─Ö co┼Ť nale┼╝y, i rozpoczynamy od┼╝ywianie. jest tak napisane, ┼╝e nic z tego nie rozumiem mam ten sam problem co wy wszystkie.. Niemniej jednak nie uwierz─Ö, ┼╝e kto┼Ť z miseczki B dorobi┼é si─Ö miseczki F. I wiece co chcialabym przetrwac ta glodke ale nie wiem czy to bedzie mozliwe. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy mieszka ktos w okolicach Bresci I moze mi powiedziec jakie sa koszty zycia: no chyba raczej nie,kurcze nie wiem co zrobic...wiem ze przeszczep to powazna sprawa ale ja naprawde chce zrobic wszystko aby sie udało... Byłabym wdzięczna. Dzieci nie mam w ogole, ale mieszkam za granica i napoarwde trudno pogodzic prace,uczenie i chlopaka tak aby wszyscy byli szczesliwi. Ja wyszukalam lekarzy w internecie i zadzwonilam tam mowiac ze nie mam tu ubezpieczenia i zaplacilam Basis-gotowka. Z tego co wiem, jest najlepszy w robieniu nosów. Ja mieszkam we Wloszech na stale od 4 lat, w okolicach Mediolanu.
A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze
teraz lece do domu...
[link widoczny dla zalogowanych]
To dramat co zrobiła mi Idiotka na głowie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez musze sie wybrac...Nikt nie podpowie?
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dzieki Nie pamietam numeru ale jak bedziesz szla ta ulica to po jej prawej stronie obserwuj wszystkie wystawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i powiedzial, ze te badania, o ktorych piszecie nie sa zbyt dobre, i ich mi nie poleca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

johnny hates jazz-i don1t wanna be a hero [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam 3maj si─Ö i napisz o poprawie
Dla chirurga to kilka minut, a Ty sam bro┼ä Bo┼╝e sobie w tym nie d┼éub - o intekcj─Ö nie trudno. pierwsz─ů g┼éod├│wke robilam 2 lata temu aby troche zrzucic uda┼éo mi sie wtedy schudn─ů─ç 11 kg w ci─ůgu dw├│ch tygodniu a procz tego poczu┼éam sie swietnie jakby kto┼Ť we mnie posprz─ůta┼é mia┼éam bardziej slni─ůce w┼éosy i ┼éadniejsza cere i czu┼éam sie lekko potem przesz┼éam na diete 1000 kalorii zacze┼éam duzo mniej jesc bo mi to starcza┼éo potem zrobi┼éam sobie druga g┼éod├│wke po 7 miesi─ůcach schud┼éam 8 kg i po tej r├│wniez poczu┼éam sie cudownie trzeci raz zrobi┼éam g┼éod├│wke dla samego oczyszczenia bo juz zgubi┼éam zalegaj─ůce kilogramy jednam schud┼éam jeszcze 5 kg tym razem g┼éodowka trwa┼éa 10 dni czu┼éam sie jeszcze wspanialej po niej teraz mam zamiar zrobi─ç 4 podej┼Ťcie i mam naadzieje ze zn├│w poczuje si─Ö cudownie w koncu zblizaj─ůs sie swieta moze wiec warto oprocz po┼╝adku w domu zrobi─ç po┼╝adek w swoim organizmie JA JUTRO ZACZYNAM JESLI SIE KTOS CHCE PRZY┼ü─äCZY─ć BARDZO PROSZ─ś oczywi┼Ťcie za pierwszym razem mo┼╝e co┼Ť pobolewa─ç !! Jan Maria Rokita przyspiesza spalanie tkanki t┼éuszczowej... [link widoczny dla zalogowanych]
a to faktycznie taki zabieg, kt├│ry powinien by─ç wykonywany je┼Ťli jest konieczny, zw┼éaszcza, gdy nogi r├│┼╝ni─ů si─Ö d┼éugo┼Ťci─ů Az trafi┼éam na ulic─Ö s┼éowackiego w K-ce przypadkiem i by┼éam tam juz kilka razy i wychodze zawzze tak samo zadowolona ta kobieta potrafi┼éa mi nawet zrobic grzywke i to sensownie wyglada┼éo. cd. witaj malea5 Postanowi┼éam napisa─ç, aby uspokoi─ç te z Was , ktore jak ja zamartwia┼éy sie niepokoj─ůcymi wynikami na toxo. zabija mnie nie m├│j b├│l fizyczny i moja choroba, zabija mnie to co si─Ö dzieje wok├│l mnie.. Leczy┼éam si─Ö psychiatrycznie ale trak naprawd─Ö to wyros┼éam z tego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzecia wizyta - wypełnienie kanałów, nie boli + rentgen zęba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzieci sie zebraly czy jak??
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To bardzo silny lek.
Bardzo drogo kosztuj─ů, w zale┼╝no┼Ťci od powierzchni, 3 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]
takiej, ┼╝e na uniewa┼╝nienie ma┼é┼╝e┼ästwa wp┼éyw ma to, co sie dzia┼éo przed i w trakcie ┼Ťlubu, a nie po
[link widoczny dla zalogowanych]

Elvis Presley - Viva Las Vegas [link widoczny dla zalogowanych] tylko na woierzchnich włósach i w ten spsoób powoli schodzić z ciemengo koloru.
nie moge spac bul bul bul Pani Asia pracuje w Piekarach ┼Ül─ůskich w znanym tam Studio Urody Q1o, kto┼Ť zreszt─ů ju┼╝ tu kiedy┼Ť o nim pisa┼é i o tej drugiej fryzjerce. za┼éamka.. w sumie dla jednej tabletki...?? i powiem Wam ze ni hu hu nie nie lepiej.Jak wstaje to w kolanie [link widoczny dla zalogowanych]
A ja poch┼éaniam coraz to wi─Öksze ilo┼Ťci wody i bardzo rzadko chodz─Ö do ┼éazienki. Jeszcze jedno pytanie...Czy jest sens chodzic osobiscie do hoteli lub innych miejsc i pytac o prace? Czasem tylko co┼Ť tam w nim delikatnie stuknie HAHAHAHHA mo┼╝e kto┼Ť pami─Öta tak─ů piosenk─Ö z lat 80 ┼Ťpiewan─ů przez kobiet─Ö po francusku - teraz si─Ö nie ┼Ťmiejcie - nie pami─Ötam tytu┼éu ani wykonawcy - w refrenie jest co┼Ť takiego : L zabra┼éa mi 4kg. jeste┼Ťmy doro┼Ťli i sami dokonujemy wybor├│w ,oby m─ůdrych ,czego sobie i wam ┼╝ycz─Ö i szcz─Ö┼Ťliwych zako┼äcze┼ä...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ekstremalnie w─ůskie usta, czuj─Ö si─Ö jak kobiety z p┼éask─ů klatk─ů piersiow─ů, kt├│re nie chc─ů powi─Ökszy─ç swoich piersi(tak jak tutaj wype┼éni─ç jeszcze bardziej swoje i tak ju┼╝ pe┼éne usta), ale po prostu je mie─ç Nikt nie przepada za w─ůskimi ustami..
Wkladam szare mydlo w kostce do wody i tak jakbym myla mydlem rece.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3miastowych psiakˇw :) Strona G│ˇwna -> Spacery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin